28 August 2012

Iftar @ Restoran Nelayan Titiwangsa


Salam

Di penghujung Ramadhan, saya dan keluarga berkesempatan untuk berbuka di luar. Dapat undangan dari Restoran Nelayan Titiwangsa. Nak tahu macam mana kami sekeluarga boleh dapat undangan iftar tu, boleh baca di sini

Dari office saya terus ke sana bersama2 adik. Sampai awal, dalam pukul 5.45pm. Tengok dah ada beberapa orang dah menunggu. Mungkin mereka pun macam saya dan adik, mahu elakkan jem.

Saya, en. Abg dan Airis datang berasingan. en. Abg datang terus dari office beliau. Airis pula akan datang bersama2 nenek dan atoknya. Saya mintak bs siapkan Airis awal2, nanti tinggal atok dan neneknya datang mengambil sahaja.


Sambil menunggu yang lain sampai





Masuk dulu la cari seat



View dalam Restoran Nelayan





Keluarga saya sampai agak lambat. Dekat2 nak berbuka. Biasalah, tersangkut dalam jem




Buah hati pun dah sampai :)








Bakal adik ipar pun sampai ^_^



Family Along



Family kecil Airis




Keseluruhannya, oklah buffet Restoran Nelayan ni. Tak terlalu banyak dan tak terlalu sedikit. Setara dengan harganya. Tapi roti jalan dia memang sedap. Walaupun rupa dia tak berapa nak cantik. hehe


p/s : Tahun depan Airis dah besar sikit, baru ummi boleh makan dengan tenang dan banyaknya =p

1 comment:

  1. Psssttt...ida lau dah besar lagik bnyk tuah dan ragamnyer ida..xtau lar kan kalau gegurl elok sopan santun nyer..tp anak akak hero..huihhh humangaihhh..

    ReplyDelete