28 August 2012

Bungkusan Misteri

Salam

Pagi tadi sampai2 je office, dari jauh saya terlihat satu bungkusan plastik di atas meja. Hati berfikir dan meneka apa agaknya yang berada dalam plastik tu. Saya tak ada order kueh raya dari mana2 ofismate. Tapi kalau ada pun, takkan sampai lepas raya? Ligat otak saya berfikir.

Dengan beg masih tergalas di bahu, saya bukak plastik tu perlahan-lahan. Tak sabar nak tahu sangat apa benda tu. Owh.... Ini dia rupanya :)


Biskut kacang tumbuk yang saya minta seorang ofismate belikan. Memang sedap. Favourite saya dari dulu lagi.


Disebabkan semalam saya masih lagi bercuti, jadi dia tinggalkan je biskut tu atas meja saya. Tak dapat bercakap mulut, dia tinggalkan nota pendek sekali :)



Tq Sumarno. Hilang mengidam akak. hehe

No comments:

Post a Comment