27 December 2012

Felinna Inch Loss Lotion

Salam

Sekarang ni kat fb tengah hot pasal Felinna Inch Loss Lotion. Kalau yang dah tahu tu, maybe kamu dalam golongan nak kuruskan badan macam saya. Tapi yang belum tahu tu, sila google sekarang. Kalau tak rugi woo!! hehe

Felinna Inch Loss Lotion... i pun dah ada u ^_^

Saja borak2 dengan Kak Mai, biras saya. Rupa2nya Kak Mai pun baru cuba produk tu. Disebabkan dia beli 2 botol, satu botol diberikan secara percuma pada saya. Tq Kak Mai =)  

Siap ada pita ukur sekali
Disebabkan dah ada Felinna ni, saya pun goggle la info pasal lotion ni. Selain boleh gunakan pada badan, boleh juga gunakan pada dagu untuk dapatkan dagu yang runcing. Wah! Lepas ni runcing balik la dagu i. hahaha. Sememangnya dari azali dagu saya tak pernah runcing sebab jenisnya saya ni muka memang ada double chin. Tapi kalau dapat kurangkan sikit, kira ok la kan. Bila tangkap gambar separuh badan, nampak la slim sikit. hehe

Dinasihatkan ukur dulu bahagian yang hendak dikempiskan sebelum guna lotion ni. Bukan apa, senang untuk buat perbandingan. Semalam dah selamat saya ukur. Tapi ukurannya biarlah rahsia kan, takkan nak dedah aib sendiri =p

So Kak Mai, jom kita sama2 amalkan lotion ni dan tengok kesannya. Kalau berkesan, kita order lagi ^_^


p/s : Kak Mai kata saya makin slim. Wahai cermin sakti, apa kata kamu? 

5 comments:

  1. betul skrg mmg hangat..terhangat dipasaran..brp harga sebotol ida?
    problem akak dibahagian peha..tp akak jenis malas nak sapu menyapu nie..hangat2 taik ayam jer..

    akak berminta dgn vitamin plus collagen felinna..ada yg dah cuba ker..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun xpasti la kak sebab ipar saya dia beli 2 botol sekali. beli 2 dapat murah. tapi xsilap saya harga dia dalam rm75.
      saya pun problem kat peha kak. kat dagu pun sama. huhu
      tu la tengok testi collagen tu pun ok gak. kak lyn try la dulu =)

      Delete
  2. mek da...krim slim? huhuhuhu...panas ka bila sapu? kak ngah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah sukat ada kurang 2inch kat pinggang. tapi nak kata slim tu, nak cakap pun segan. kena tengok sendiri nantila. hehe
      panas sat je pun, tapi kalau sapu banyak lama la panasnya. rasa pijar.
      napa? minat jugak ke?

      Delete
    2. wahh...nk sapu tang perut..buncit la dikkk....kawan k ngah juai, k ngah pun baru tahu. dia juai mcm2, termasuk ler jamu yg k ngah mkn dh 4 thn. kalu gitu nnt k ngah tanya dia...kot ler leh surut kan kebuncitan poyot ni haaa...

      Delete