18 December 2012

Talking Tom Cat

Salam

Tengah jenguk fb tadi, saya ternampak ada satu fb user jual Talking Tom Cat ni.. Erm... menarik jugak kan.. Biasa dalam hp je, kali ni real punya. Rasa macam nak beli untuk Airis jelah. Boleh bayangkan dia buat muka terkejut bila dengar Talking Tom Cat ni membebel ajuk suara dia. hehe

Tapi kan... Teragak2 jugak reaksi Airis nanti. Samada dia suka ataupun takut bila dengar benda alah ni berbunyi. Nak2 lagi suara Talking Tom Cat ni kan nyaring. Silap2 terkejut dia. huhu

Sebelum ni ada Pak Long Azmi dia beli kan toys itik yang ada lagu. Saya pun ada belikan helikopter yang sama fungsinya. Reaksi Airis pertama kali bila saya mainkan lagu kedua2 mainan tu? Terkejut dan menangis ok! Serius lawak. Tak sangka pulak anak dara saya tu takut dengan benda2 yang sebegini.

Saya sangka Airis pastilah happy bila dengar muzik dari toys tu. Sebab Airis suka goyangkan badan bila dengar apa2 lagu. Tapi sangkaan meleset. Dia takut pulak. haha

Tapi sekarang dah ok sikit. Dia dah boleh terima lagu yang keluar dari toys tu. Siap goyang2 badan dan tepuk tangan lagi dengan syarat benda tu kena duduk statik je, jangan bergerak ke mana. Jadi saya mainkan jelah benda tu atas toto, sebab kalau mainkan atas lantai memang bergerak ke sana ke marilah...

Agak2 Talking Tom Cat ni buat Airis terkejut tak ?



p/s : Mana boleh cari gown warna baby blue untuk Airis....

No comments:

Post a Comment