06 December 2012

UEM Family Day @ PJ

Salam

Last week company en. Abg ada buat family day dekat PJ. Kali ni saya dan Airis berkesempatan nak join sama. Family Day yang sebelum ni saya xdapat nak join sebab masa tu en. Abg masih lagi di AD. Kiranya sejak saya kahwin dengan en. Abg, nilah kali pertama saya join family day company en. Abg

Family Day tu diadakan pada hari Sabtu. Kebetulan pada hari yang sama, Along saya adakan kenduri masuk rumah di Senawang. Jadi saya tak dapatlah berlama-lama di family day ni. Just pergi sekejap tinjau2, bawa Airis jalan2, lepas tu terus bergerak ke Senawang.


Sampai kat PJ dalam pukul 8.30am. Masih awal, parking pun senang dapat. Kitorang parking kat parking Amcorp Mall yang terletak betul2 berhadapan dengan padang family day tu diadakan.





Sampai2 lepas register terus cari port untuk breakfast dulu. Mungkin sebab masih pagi lagi, orang tak berapa ramai. Nak cari tempat duduk pun senang



Airis sibuk tunjuk itu ini kepada saya. Pelik agaknya tengok padang terbentang luas di depan mata dengan belon2 yang colourful. Tapi sebab dia baru bangun pagi, takdelah dia aktif sangat. Baik je Airis duduk diam sebelah saya. hehe



Lepas dah habis makan, pusing2 padang tengok apa yang ada dan terus ke arah stage. Emcee for the day Naz, Nabil and Angah Raja Lawak




Speech from Managing Director








Sekitar padang



Suka tengok belon2 yang tergantung tu. Comel dan colourful





Nak jugak naik hot air ballon ni tapi tengok orang queue agak panjang. Kami pula kesuntukan masa. Dan Airis pula nampak mengantuk semacam. Batal sajalah niat tu






Bye2 PJ. Nanti kitorang datang lagi ye. Airis dah mengantuk. Balik dulu ye =)



p/s : Kata en. Abg, dinner dan family day diadakan berselang seli setiap dua tahun. Maknanya tahun depan dinner la kan.. Nak ikottt!!! =D

3 comments:

  1. ada sukaneka skali ker ida..ida n hubby join sukaneka apa..? seronokkan..nanti biler airis dah besar boleh masuk sukaneka rebut gegula..

    ReplyDelete
  2. tah saya xpasti la kak lyn sebab balik awal. masa balik tu tengok budak2 xstart main pun lagik. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la xsabar nak tunggu airis besar sikit. makin meriah ;)

      Delete