25 March 2010

Only For Him...

Salam.

InsyaAllah awal Julai ni saya dan keluarga akan dapat ahli keluarga baru =)

My sis, Along n abg Shamin akan dapat baby =)

Mak n ayah akan dapat cucu =)

Saya, en.Abg, Izan n Ayoy akan dapat anak buah yang sulong =)

Aish, banyaknya senyum..Happy + syukur dengan kehadiran orang baru ni.. Doctor kata baby boy, tapi sama2 kite nantikan =)

Lelaki @ perempuan xmenjadi masalah. Yang penting, Along n baby kedua2nya selamat n bakal anak buah saya tu sihat fizikal dan mentalnya.

Saya tumpang gembira. Mudah2an saya akan ikut jejak langkah Along pulak =)

Saya cadangkan Along utk wat buat outdoor sebelum dia deliver ni. Siap suruh pakai baju yang btol2 menunjukkan yang dia tu mak buyong cuz perut Along sedikit kecil. Kadang2 hampir xnampak. Tunggu Ayoy ada skali. Boleh la kitorang tumpang sekaki =)

3 months to go...Semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan segalanya. Amin...

p/s : X hire mana2 profesional photographer pun. Just guna khidmat si bakal papa je. Ingat nak tunggu en.Abg skali tapi takut time tu Along pun da xlarat. Xboleh wat pose ala2 gedik =p

1 comment:

  1. bb boy lg..rmai yg dpt bb boy ttp knp lelaki msh kurang kt dunia nie? oh yaa ramai lelaki jd doktor cucuk sendiri n mask universiti serenti..mintak dijauhkn ahli keluarga kiter yerr?

    ida baby boy pewut mmg kecik dr bb gurl lebh2 lg first baby pewut blum ada space lg..or mybe pewut along x bnyk lemak pewut nipis..ohoo cornfirm pas deliver senang nk maintain bdn..

    ReplyDelete