12 March 2010

berOT

Salam.

Minggu depan saya akan start ber'OT', mungkin dalam masa sebulan.

Sebetulnya saya sangat malas utk berOT. Tapi disebabkan cuti tahun saya yang hanya tinggal 14 hari je lagi yang saya rasa amat tdk mencukupi utk saya meluangkan masa dengan en.Abg ketika beliau pulang bercuti, maka saya terpaksa berOT utk mendapatkan cuti lebihan.

Saya xtarget utk dapat banyak lebihan hari, cukup sekadar 7 hari. Jadi baki cuti tahunan yang saya ada tu boleh saya bwk ke tahun depan je. Dan kalau tahun depan pun saya rasa cuti saya xberapa nak cukup, saya akan berOT lagi. Maybe itu kitaran/rutin tahunan saya selagi beliau masih di sana kot?huhuhu

Sekarang saya sibuk bilang hari. Membilang brapa hari lagi en.Abg mau pulang. Sampai kadang2 letih =(

Mungkin bila berOT ni, saya akan bz sedikit Dan saya tidak akan sibuk memfokus pada kalendar menghitung hari....Really hope...

2 comments:

  1. hehe teringat akak time kiter sibuk berOT kat jkm dulu..kejap jer ms berlalu..

    ReplyDelete
  2. hehe...aha kak..asal sabtu je berkampung kat opis :)

    ReplyDelete