17 March 2010

Patut Jerit?

Salam.

Rasa mau bersorak

Tapi xtau sorakan mcm mana yang sesuai

Sorakan gedik?

@ sorakan yang penuh tenaga n energy yang disebabkan

.

.

.

.

.

.

.

Sudah kembali muat memakai baju yang dahulunya sendat!!

Yahu!!!!!!!!

Punyalah hepy...Trus timbang berat badan. Sekali lagi yahuu!!!!Sudah turun 3kg =)

Act, 3kg tu bukanlah amaun yang besar n sangat sukses macam iklan JusMAte tu =p

Silap2 3 kg yang ilang ni akan bertukar ganti dengan pertambahan lemak 4kg.huhu.

Hairan saya. Turun xbanyak. Tapi tah mcm mana bila disarung baju2 tu, sedang2 elok je terletak kat badan saya. Tak terlalu kecik n xterlalu besar.

Terus msj Along, bagi dia jeles.hahaha..Mestilalah dia jeles. Saya tau sangat.hehe.

Disebabkan sayangkan baju2 tu dan rasa masih nak lagi melaram dengan baju2 tu, terus pasang niat utk lebih kuat berusaha. Chaiyok!!! =)

6 comments:

  1. bagusla....abg azam balik tgk adik nini kurus....hehehehehe....jgn kurus sgt...bdn ko dAH lawa pun =)

    ReplyDelete
  2. wahh..jealousnyer!! 3 kilo turun byk tuu..akak turun sekilo jerr sempena HKK 2010 yg lepas..pyhnyer nk maintain..

    p/s: along xpyh kurus larr coz dlm pewut tuhh ada baby..congrates ya!

    ReplyDelete
  3. pza : punggung aku ni ha xtau nak kecik cmne lagi..apa2pun pujian tu sgt dihargai.hehe

    ReplyDelete
  4. kak lin : HKK2010 tu apa kak?hehe. akak da ada baby, ok l bdn cmtu.nak dukung baby lagi..hehe.along saya kata dia nak fight saya pas abis pantang ti. tapi klu saya berisi masa tu, no fighting la.hehe

    ReplyDelete
  5. hari kraf kebangsaan promosi anjuran kraftangan jln conlay..fight jgn x fight..ida dh berisi nanti bgtau k? ameen..

    ReplyDelete