07 March 2010

Rindu Perasaan Itu

Salam.

Entri ni sepatutnya saya taipkan Jumaat lepas. Ketika perasaan saya masih lagi berkobar2 kesan dari menemankan cik Piza mencari keperluan majlisnya 14 Mac nanti.

Alkisahnya.....

Saya, cik Piza n cik Hanan turun ke Jalan TAR. Cik Hanan cari tudung, cik Piza cari bunga manggar dan saya mencari sepasanng dua kain potong..Kami tinggalkan cik Hanan dengan tudungnya. Saya n cik Piza trus ke Sayang You.

Keluar je pintu lif, hati saya melonjak2 hepy. Tengok barang2 kahwin ni membuatkan saya teramat teruja. Tambah lagi dengan lagu2 pengantin lama yang dialunkan. Mula la mulut saya ringan nak nyanyi sama =p

Serius!Saya yang terlebih excited berbanding cik Piza. Ke hulu ke hilir saya menelek barang. Banyak kali sy memberitahu cik Piza tentang keterujaan saya ni. Lagi2 bila lagu yang saya suka sibuk menjerit2 kat cuping tlinga. Lagi galak la saya mengingatkan majlis saya dulu..Ish, susahnya meninggalkan hari semalam. Kemaruk btol!huhu

Lepas sibuk berangan kat Sayang You, cik Piza n cik Hanan temankan saya mencari kain pasang. Cik Piza kata kat Gullatis ada sale, kain boleh mencecah harga yang mampu saya beli. So saya berhajat nak ke sana..

Tapi, tengah jalan kitorang menyinggah ke satu kedai baru. Cik Hanan berkenan dengan kain 2 tone yang ada kat situ dan dalam proses usha2 nak beli ke x. Niat saya cuma nak beri pendapat *kan kawan2 kalau nak beli brg2 slalu tanya pendapat* tapi at last saya n cik Piza pun sangkut kat situ. Dah tu, kitorang beli kain 2 sama2. Corak n kaler yang sama.hehehe.

Pastu, kitorang gi Gullatis. Sekali lagi saya n cik Piza beli kain pasang. Tapi kali ni corak yang sama =p

Khamis ni saya n cik Hanan nak pi beli tudung plak. Cik Piza xikut sebab dia da start cuti. Dia kan nak kawen =)

4 comments:

  1. beli kain lg?
    knapa x shoot pic kain tuhh nak tgk gak..
    harganyer mcmaner? murah ker?
    ida slalu tempah kt mana? sepasang brp?

    ReplyDelete
  2. asal nak g khamis plak? g la esok...sengaja tak nak kasi aku ikot!!!!!owh aku tahu bos takde kan! pandai korang kan.......

    ReplyDelete
  3. sorry menyampuk..cik piza kn bakal pengantin br klau xder benda penting yg nak dibeli lebih baik xpyh kuar rumah..almaklum larr darah manis..

    ReplyDelete