26 March 2010

Sony N Nokia

Salam

Careless lagi!

Hampir2 kehilangan hp.huhuhu

Tadi masa keluar dr Nichi, da nak sampai Pertama Kompleks baru perasan yang hp saya xde dalam handbag. Berderau darah bila raba2 handbag hp xde.

Patah balik ke Nichi, sbb rasa tertinggal kat situ masa sibuk ngadap cermin nak pin brooch. Turun naik nafas berkejar ke sana.

Alhamdulillah...Dari jauh saya boleh nampak itu N82 menyorok di tepi2 baju..Rezki saya bertemu balik dengan si N82. Sykur sangat2 =)

Bukan kali pertama benda ni jadi. Dulu masa pakai Sony pun, dah penah cicir kat Jusco Maluri. Dah la Sony tu pemberian ayah masa saya konvo degree dulu. Tapi rezki saya ngan Sony tu panjang & jodoh kitorang kuat bila salesgirl Jusco yang jumpa hp saya tu pulangkan balik pada saya =)

p/s : Adakah saya yang terlalu careless @ semua ni simptom2 yang menunjukkan usia saya semakin bertambah? =p


1 comment:

  1. ish ida nie..kali nie btul2 terserlah careless coz dh slalu sgt terlupa..ni mesti asyik ingat abg kan? nsb lar dpt salegirl yg baik klau x selamat larr dikebas nyer..

    xpun ida bnyk mkn semut eh?

    ReplyDelete