10 March 2010

Disebabkan Kertas Berwarna Itu

Salam.

Breakfast hari ni lain sangat dari semalam sbb hari ni saya import khas McD breakfast set dari The Mall =)

Smalam petang masa siap2 nak balik saya terpandang kertas berwarna*brochure McD*. Macam jatuh cinta pandang pertama, mata melekat trus kat brochure tu. Nak x nak, maksudnya saya tringin makan lah tu =p

Bila cakap ngan cik Hanan pasal keinginan yang agak melampau tu, cik Hanan trus ajak saya pekena breakfast McD hari ni. Apalagi, saya terus setuju. Xsangka dari main2 trus jadi serius. Sbb b4 this tiap kali kalau plan apa2 selalunya xkesampaian. Hangat2 taik ayam je =p

Pagi tadi saya n cik Hanan ke The Mall utk lepaskan hajat. Sampai opis, air kopi da tinggal separuh. Bakinya tertumpah dalam plastik.hehehe. Punya excited nak makan tapi kesedapan set tu xseperti yang saya harapkan. Pedas. Bila abis makan, rasa muak sebab telur dia agak tebal. Tapi kopi dia sedap. Jadi hati dapat menerima set tu walaupun bukan sepenuh hati.huhu

Lepas ni xmau lah makan set tu lagi. Kalau makan pun nak amik set yang lain. Tapi kalau setakat set yang ada hash brown n kopi secawan mana cukup nak cover sampai ke tengahari. Abisla misi utk berdiet.huhuhu

Maknanya terpaksa la melalui rutin yang sama. Makan benda yang lebih kurang sama. Bosan giler....Ke tandanya da patut bawak bekal sendiri? Bila bawak bekal sendiri, harap2 lah diri sendiri yang sediakan.hehehe

p/s : Rindulah nak makan nasi goreng kampung yang en.Abg masak =)

No comments:

Post a Comment