18 March 2010

Cepatnya?

Salam.

Cepatnya masa berlalu...
Baru je saya rasa minggu bermula..Tup2, da hari Khamis. Lagi 2 hari da cuti..Bestnya =)

Tapi cian kat en.Abg. Beliau cuti esok tapi kena keja weekend..

Jumaat malam ni maybe saya dan family bermalam di Puchong..Lama saya xjengok rumah tu..Rindu sangat. Tapi bila sampai kat umah tu, hati saya dipenuhi emosi sensitif yang x diundang..Saya selalu teringatkan belaiu =(

Sabtu malam lak saya n family akan bermalam kat rumah Along & Abg Shamin kat Seremban. Saja jalan2..Lama x kesana. Last sekali masa Along baru2 pregnant dulu..Sekarang perut Along pun da besar. Tibe2 rasa xsabar lak nak tunggu baby keluar. Sebab saya tengok video tadi kot??? =)

Baru nak menaip lebih, tibe2 rasa lapar n mengantuk kejap. Layan dulu la =p

1 comment:

  1. along ida dok seremban?
    seremban kat mana? along keje kt seremban ker?

    ReplyDelete