17 April 2013

Meatball Abang Burn

Salam

Saya penggemar meatball. Tiap kali masuk Pizza Hut, mesti order Cheese Baked Meatball. Saya akan order Masala Beef Meatball. Kadang2 menu free untuk Airis pun saya pilih yang tu jugak. hehe. Tapi Airis pun saya tengok macam suka je meatball tu sebab tak menolak bila disuap. Just like ummi =)

Sebab tu bila saya tengok menu baru Burger Bakar Abang Burn, hati terus rasa tergoda. Dan2 tu rasa terliur. hehe

Korang pun rasa terliur gak kan? hehe. Tq cik Epal atas pic yang sungguh hebat dan menggoda =)

Cawangan Abang Burn pun dekat je dengan rumah saya. Cuma belum sempat lagi nak ke sana. Tapi bila tengok pic yang dipinjam dari blog cik Epal ni, rasa kena terjah jugak dalam masa terdekat ni. Mungkin balik dari Team Building nanti? ^_^


p/s : Ramai kata meatball IKEA sedap. Saya tak tahu sebab tak pernah merasa. Kesian kan saya?  hehe. Takpelah, dah ada yang dekat ni kita pergi yang dekat jelah. Mana tahu yang ni lebih mengancam =)

2 comments:

  1. Adoiiaii kecur ayaq liuq akak ida..dah ler tgh pose nie..ida akak kurengg sket dgn meetball pizza tak tau ler kalo branch tu tak pandai masak ke apa..tp meetball ikea terbaekk pernah akak mkn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala ciannye dia..posa ye..xpe2, nanti dah abis ganti pakat2 pi cari la. kat seremban ada rasanya kan. hehe. meatball pizza hut tu kena tengok tempat kak. ada pizza hut yang buat sedap ada yang kureng. tp mybe sebab saya suka meatball dorang saya tutup mata je.hehe.

      ramai cakap meatball ikea best, kena try jugak nanti ni. tp lepas dah habis ganti posa ti la. baru mencabar. hehe

      Delete