24 April 2013

Activity Cube

Salam

Akhirnya setelah lama mencari, berjumpa juga saya dengan activity cube ni. Lepas 3 hari bank in duit, barang pun selamat sampai ke rumah. Credit to Kidtoys Shoppe =)





Saya mula ternampak activity cube ni di bilik doc Ruzini masa bawa Airis ke Pusrawi sebulan yang lepas. Saya tengok Airis macam suka je benda ni. Masuk bilik doc, benda ni dulu yang diusik. Benda ni jugak yang buat dia berhenti menangis lepas disuntik.

Bila google, jumpa seller untuk produk ni. Tapi mostly banyak dari luar negara. Kalau dalam Malaysia ni bila saya tanya, katanya stok dah habis. Mungkin ada jual di mana2, tapi saya yang tak jumpa. Last2 saya tengok Kidtoys Shoppe ada jual activity cube ni. Cuma dalam size yang agak kecil berbanding yang terletak dalam bilik doc Ruzini

Antara patern lain activity cube
 

6 side activity cube

Agak2 yang ni ada jual kat sini ke?

Giant Activity Cube. Sampai besar boleh main =)

Masa saya pasangkan activity cube ni, Airis tiada bersama sebab dibawa oleh atok dan neneknya ke pasar malam. Jadi dapatlah saya pasang dan telek dengan tenang. Tapi bila dia balik dan nampak activity cube ni.....

Terus explore dengan excited

Tapi kepok lekor tetap pegang. hehe



Sudut aktiviti Airis yang tunggang telanggang =p

Wishlist seterusnya



p/s : Melentur buluh biar dari rebungnya =)

No comments:

Post a Comment