02 April 2013

Expo Expo Dan Expo

Salam

Rasanya dah lama saya tak window shopping di mana2 expo baby. Selalu terlepas pandang, tahu2 je dah habis. Tak pun bila dah ingat, ada je hal yang tak dapat dielakkan.

Tiap kali saya ajak en. Abg pergi ke baby expo, beliau macam hairan. Mungkin dia pelik barang apa yang saya sibuk cari sampai tiap kali ada baby expo, tiap kali tu saya menyibuk nak pergi. 

Takde apapun yang penting sebenarnya nak beli. Nak tengok2 je...Katanya pun window shopping kan ^_^


Hujung minggu ni ada baby expo @ Midval, tapi saya xdapat terjah sebab berkemungkinan bercuti bersama family

Tapi kalau mommy2 tak dapat pergi expo kat atas ni, still boleh pergi ke expo di bawah ni =)

Mungkin yang ni sempat saya terjah


p/s : n. Abg tak tahu yang tengok barang2 baby kat expo tu boleh buat adrenalin saya mengalir laju. hahaha

No comments:

Post a Comment