16 April 2013

Kembali Ke Sekolah

Salam

Satu-satunya sebab saya kembali ke sekolah =)
Exam kali ke tutttttt. Tapi yang pasti bukan kali pertama. Tuo dah den ni =p

Pemandangan macam nak exam SPM lak. hehe

Dah lama gila tak lalui suasana macam ni. Rindu ke? Tak jugak. hehe

Terima kasih ayah yang menghantar saya dan adik ke dua sekolah yang berlainan. Terima kasih ayah bawa saya dan adik singgah breakfast terlebih dahulu untuk memastikan perut kami tidak bergelora hebat ketika menduduki exam. Terima kasih ayah sentiasa melakukan terbaik untuk memastikan saya dapat yang terbaik. Terima kasih ahli keluarga yang lain atas wish2 untuk saya dan adik. Sayang korang semua =)

Kalau ada rezeki, adalah. Kalau takde, saya terima dengan hati terbuka. Tak dapat bukan bermakna gagal, tapi belum berjaya. Bila nak berjaya? Bila sampai waktunya. DIA maha mengetahui =)


p/s : Masa gap rehat tengahari, en. Abg datang membawa si kecil. Sekarang dia dah boleh duduk senyap di sebelah ayah sambil ayah drive. Datang nak bagi support kat ummi. Tq sayang2ku =)

2 comments:

  1. Good luck ida..itu lar utk keberapa kali kan..sama lar dgn akak..owhh si kecil dtg bagusnyer pastu dia tak nanges ker..kalau danish kirim salam satu keje nak memujuk huhu

    ReplyDelete
  2. tq akak. gud luck utk akak gak =)
    tu la terkejut gak saya dia boleh duduk senyap je. rupanya ayah dia bagi upah. tengok upin ipin sambil minum air milo sekotak. hehe.
    tak nangis sebab dapat upah menyusu =D

    ReplyDelete