03 October 2012

Menjayakan Aktiviti Pumping

Salam

Saya tengah mencari backpack yang sesuai. Backpack Autumnz yang dibeli sudah tamat riwayat -__-

Yelah, ada aje yang tak kena. Kejap zip sana rosak, kejap zip sini rosak. Alih2 zip untuk buka bahagian pump pun rosak, maka saya tamatkan saja riwayatnya. Aku sebuah bag. Tamatlah riwayatku bersama puanku =p

Saya yang ganas ke bag tu yang tak kualiti erk....?

Jadi sekarang ni tengah mencari backpack yang baru. Penat asik menggalas handbag dan cooler bag di bahu.

So far saya berkenan dengan dua design ni. Pilihan pertama, Precious Mom backpack




Berkenan jugak backpack dari Stylo Mama ni. Before ni saya pakai cooler bag dari brand yang sama, memang puas hati. Tahan lasak dan masih elok lagi. Backpack Stylo Mama ni ada 2 kaler. Satu kaler hitam




Satu lagi kaler pink. Nampak best jugak warna pink ni kan? Tapi nampak pinky sangat la, tak sesuai dengan jiwa saya. hehe



Makanya lepas ni saya kenalah mencari mana kedai yang menjual salah satu backpack ni. Mana yang saya jumpa dulu, kalau sesuai terus saya grab. Malas nak nak ke sana sini, akhirnya dapat penat je. 

Lepas dah beli tu, bolehla saya simpan si comel Spring Green ni dalam backpack tu sekali. Cooler bag ni saya beli dari ofismate saya, Shu. Dapat harga murah sikit. hehe



Tapi Stylo Mama Cooler Bag ni tetap saya jaga rapi. Kalau nak jalan jauh or balik kampung, memang saya bawak yang ini aje sebab sizenya yang agak besar compare tu Spring Gree cooler bag tadi. Boleh masuk sekali Avent Manual Breast Pump saya tu.


p/s : Mari menjayakan aktiviti pumping walaupun di mana berada =D

2 comments:

  1. ida yg pink tu mmg menawan qalbu..
    hijau tu pun sweet..lembut jew colour tu..

    ReplyDelete
  2. cantik kan kak.tapi ladies sgt la. mcm xsesuai je dgn saya. hehe

    ReplyDelete