19 September 2012

Itu Ini

Salam

Pagi tadi en. Abg hantar saya ke office. Alang2 saya singgah beli menu breakfast seperti biasa. Menu hari ni nasi lemak telur mata, seperti menu semalam di kedai yang sama. Tapau saja.

Biasanya rasa nasi lemak tu menepati selera saya. Tapi pagi ni....
Masin!
Ingatkan sambal je masin, tapi rupa2nya nasi lemak tu pun agak masin *mungkin tekak saya seorang?*

Terus down -__-

Nak taknak harus turun mencari breakfast kembali. Tak boleh skip breakfast sebab kena pump susu. Kali ni saya pilih nasi goreng kosong. Mood makan dah lari. huhu

Elok je nak naik lif saya teringat sesuatu. Ok, saya terlupa nak bayar dan ambil air teh tarik yang diorder. Patah semula ke kedai -_-


Penat lah pagi tadi. Sekian.

2 comments:

  1. haha...almaklumler urat dah putus satu..akak putus dua sbb boy..haha

    ReplyDelete
  2. betul la kak. memanjang lupa.huhu. oh kalau baby boy lagi banyak urat putus ye kak.baru tau :D

    ReplyDelete