30 May 2012

Tolak Stroller : Suami Atau Isteri?

Salam

Dulu masa masih berdua, kebanyakan masa saya akan mengepit handbag kalau jalan ke mana2. Kalau takde handbag, saya akan pegang purse. Atau apa saja asalkan tidak berjalan lenggang kangkung dengan tangan kosong. Saya rasa ganjil.

Tapi sejak ada Airis, saya jarang sekali menggunakan handbag. Di dalam beg Airis itulah saya sumbatkan keperluan saya sekali. No more handbag. Handbag hanya digunakan bila ke office ataupun menghadiri majlis2 rasmi.

Sebab itu bila bawa Airis berjalan2, saya akan offer diri untuk tolak stroller. Semua barang saya dah disumbat dalam beg Airis, tangan saya terasa kosong tanpa sebarang barang. Selalu en. Abg offer diri untuk bergilir2 tolak stroller Airis dengan saya, tapi saya menolak. Baik kan saya? =p

So pada sesiapa yang ternampak atau terselisih dengan saya di mana2 jua, jangan tersalah faham ye. Bukan suami saya x gentleman, keadaan kekok saya yang tak membenarkan :)


p/s : Tolak stroller tu pun kira senaman apa =p

1 comment:

  1. betul..sejak ada anak danish adalah handbag akak walau kemana sajer..haah excersive tangan kan..jadi ler..

    ReplyDelete