09 May 2013

Manisnya Cinta

Salam

Zaman study dulu saya suka baca novel. Suka sangat baca novel sampai musim exam pun, boleh selitkan waktu study tu dengan baca novel. Eh, bukan saya je macam tu tau. Roommate saya pun macam tu jugak, tapi dia lagi hebat. Dari kulit depan novel sampai la kulit belakang semua diteleknya. Saya belum sampai tahap extreme macam tu lagi. hehe

Jadi saya adalah dapat beberapa novel dari en. Abg sebagai hadiah. Salah satunya novel ni, Manisnya Cinta. 

Kalau ikutkan tarikh yang saya tulis kat novel tu, 25.8.05. Dah nak masuk 8 tahun tapi masih elok lagi. Siap tulis tarikh lagi ye. Musim cintan cintun kan. haha

Novel ni saya rasa memang best. Bukan sebab saya suka baca novel saya kata novel ni best. Tapi sebab dia memang best la. Korang kena percaya tau. hehe

Disebabkan novel ni best, novel ni dah diadaptasi ke filem. Tapi masih in the making, siap dan tayangnya bile tidaklah saya tahu. Sama2 kita tunggu ok =)


p/s : Yang best, watak Ifti Liyana tu dibawakan oleh Fazura. Bila dah masuk panggung nanti, harus saya pergi menonton bersama dengan en. Abg. Hadiah saya untuk beliau =) 

No comments:

Post a Comment