20 February 2013

TQ Astro =)

Salam

Malam tadi Airis tidur lewat lagi. Pukul 12.30mlm....Suka macam tu tau sekarang ni. Suka tidur lewat malam...huhuhu

Mula2nya pukul 11 saya dah baringkan dia di sebelah saya untuk bf. Dalam 15minit saya tengok mata dia pun macam layu, tunggu masa untuk tidur je. Alih2 dia terus bangun. Terus aktif pulak tu!

Takda tanda2 nak tidur pun =(

Siap dia kejut ayah dia lagi nak main sama2. Mula2 en. Abg layan jugak la tapi sebab tengok en. Abg pun muka mengantuk je, saya suruh en. Abg tidur semula. Takpelah, biar saya je yang melayan. Saya tahu en. Abg kepenatan. 

Tapi saya sendiri sudah mengantuk. Camne tu...

Oh ye saya teringat! Astro sudah di pasang petang tadi. Jadi apa kata kita buka channel cartoon, biarkan Airis menonton. Boleh la saya tidur2 ayam. hehe

Act, saya taklah galakkan Airis selalu tengok cartoon. Sikit2 je tengok cartoon, bukanlah tabiat yang elokkan. Tapi dalam keadaan darurat macam malam tadi, kira saya pejam mata jelah. Janji Airis diam, tak merengek2 nak main bedak. hehe

Sudahnya mata Airis terpaku pada tv sambil mulutnya sibuk menyusu. Dah penat memanjat badan saya, dia berbaring di lengan saya dengan mata terpaku di tv. Sweet sangat kamu tahu. Yelah sejak dah pandai berlari ke sana sini ni, dia jarang nak melekat kat saya kecuali time bf. Ni dia siap baring kat lengan saya lagi, rasa best sgt walaupun tangan ada rasa sedikit kebas ^_^

Airis tengok tv, saya tidur2 ayam. Sampailah jam 12.30malam, dia sudah merengek sambil menggosok2 mata. Mengantuklah tu. Camtu, jom kita tido ye sayang...


p/s: Astro HD, gambar makin  clear. Makin suka lah en. Abg layan bola. 

No comments:

Post a Comment