26 February 2013

Makan2 Di Teratak Kayangan Comel

Salam

Dulu saya pernah post entry tentang sambutan birthday Airis. Kali ni saya nak up entry tentang sambutan birthday saya pulak =D

Yang sebenarnya bukanlah celebrate birthday pun tapi lebih kepada makan2 keluarga di teratak kayangan comel kami ni. Di samping tu buat bacaan doa sikit di kalangan ahli keluarga. Kebetulan dekat dengan birthday saya, jadi buat makan2 sikit sambil potong kek. Kek haruslah ada, nak feel lebih sikit. haha

Lemang Pak Ali sumbangan ayah. Ada lemang bagai, terasa suasana raya semakin dekat. hehe. TQ ayah =)

Antara menu yang ada. Sate sumbangan adik, TQ Ayoy =)


Rendang daging pulak air tangan bonda. Sedap sangat. TQ mak =)

Air tangan en. Abg 

Kek comel untuk santapan. Beli kat Tesco Ampang dengan harga yang sangat murah. Walaupun murah, tapi sangat sedap. Just nice rasanya, tak terlalu manis.

Potong cake time!
Dah tua2 ni macam janggal pulak buat tanda peace tu. hehe

Anak dara pun nak potong kek dengan ummi =)

Airis dah sibuk nak menggodek kek




Sabar jelah Mak Lang kena layan 2 orang sekali gus. Sekali sekali jumpakan, kenalah buli =)

Muka penat baru balik rewang

Chef of the day

Self service ye...





Mana yang tak habis, kami buat sarapan di pagi Ahad . Cuma tambah beberapa menu yang diimport dari Haslam. Thanks again ayah =)

Budak comel sebelum bergerak balik



Dah besar, baju pun dah senteng. Takpelah, buat basahan kat rumah je =)

Seperti tahun lepas, tahun ni pun saya disajikan dengan pelbagai kek. Yang ni hadiah daripada Kak Izan, yang tak pernah melupakan birthday saya walaupun sekarang ni bz bukan main. Orang penting katanya. TQ kak =)


Keadaan kek yang sampai pada saya. Mungkin cara penghantaran menyebabkan sedikit kerosakan. Takpelah, yang penting tanda ingatan. Sayang kamu juga =)



p/s : Happy sweet 29 ida! ^_^

2 comments:

  1. Seronoknyer biler sambutam besday dikelilingi org2 tersayang..family ida bermalam di rumah ida ker..best2..hepi besday ida..br 29 muda lagii..bekum 3 series lagii

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, dapat berkongsi dengan org yang kita sayang. makin kuat ukhwah tu..tq kak. saya still anggap diri ni muda. boleh kan. hehehe

    ReplyDelete