19 February 2013

Hari Ulang Tahun

Salam

Happy belated birthday untuk diri sendiri =)

Umur? Tiada rahsia.. Alhamdulillah, semalam memasuki 29 tahun. Tahun depan sudah masuk angka 3 daaaa ^_^

Bak kata mak ketika wish birthday saya semalam "bukan semakin tua, tapi semakin dewasa akal dan fikiran".

Walaupun sudah berusia 29 tahun, sudah punya seorang anak dara, saya masih anak mak. Kan mak? =)

Saya dan en. Abg ambil cuti semalam. Bila masuk ofis hari ni, ada yang bertanya kenapa saya bercuti semalam. Jawap saya "saja rehat-rehat". Jawapan palsu cuma.

Yela, takkan saya nak bagitahu semua orang yang saya cuti semalam sebab nak celebrate birthday dengan en. Abg kan? Senyap2 je dah la =D

Sebab selalu lupa dari pintu mana kami masuk, untuk elakkan terus sesat barat terus snap gambar ni.  Walaupun KLCC tu bukanlah besar mana. huhu

Agenda untuk hari ni, menonton movie dan juga makan2

Cari kek untuk birthday girl =)



Pilihan tempat menjamu selera, Chili's




Cake from The Coffee Bean

Birthday girl yang hepy =p




Jom kite tengok apa rupa kek comel saya

Makin bertambah usia, makin kecil kek. Jadilah, buat syarat je. Kata pun nak celebrate birthday, kenalah ada walaupun kecil je =)




Pilihan menu kami yang awesome. Masih sama dengan menu ketika celebrate birthday en. Abg last year. Masing2 mengidam. hehe

New York Strip untuk en. Abg

Fav saya, Crispy Honey Chipotle Chicken Crisper

Cuba berlagak candid tapi tak menjadi. hahaha

Jom makan!

Next agenda, menonton movie. Masih ada gap sebelum movie start so pusing2 KLCC dulu



Dan juga masuk MPH cuci2 mata. Tertarik dengan 2 buku ni








Movie yang kami pilih semalam. Based on true story



Seriously citer ni sangat best. Dan sangat touching jugak. Ingatkan saya sorang je yang tersedu sedan, rupanya orang belakang lagi hebat. hehe

Lepas habis movie, masa untuk balik la. Rasa rindu sangat kat Airis, nak2 lepas tengok citer The Impossible. Rasa nak hug and kiss Airis banyak2. hehe

Muka hepy tak sabar nak balik rumah jumpa buah hati

p/s : Hujung minggu ni celebrate lagi sekali. This time kek harus besar =p

No comments:

Post a Comment