27 June 2012

Tersasul Saja

Salam

Semalam ketika sampai ke rumah mak, buka2 pintu je lihat ayah dan Along saya di ruang tamu. Saya pula sedang mendukung Waiz yang sedang mamai. Dah besar budak tu, agak terasa bila mendukung dia.

Tau ajelah bila ada ramai budak2 dalam rumah, macam2 bunyi ada. Ayah saya sekejap teleng ke kanan, sekejap teleng ke kiri. Sibuk melayan dan mengacah cucu2. Tak tau nak layan mana satu dulu. Yela, dulu Waiz seorang je. Sekarang dah ada Airis dan Amani. Gilir2 ye wahai cucu atok ^_^

Saya pun sama. Baru ada 3 budak kecil dalam rumah, sudah tersasul-sasul memanggil. Nak panggil Airis, saya sebut Amani. Nak panggil Waiz, saya sebut Airis. Airis dan Amani saling bertukar. Harus tepuk dahi macam ni. huhu


Nama lebih kurang sama. Jom kita tengok rupa dorang sama tak? ^_^

Yang kecil atas bouncer tu Nur Amani. Jejaka macho tengah tu Waiz Miqdad. Dan pastinya yang sibuk mengangkat kaki tu, puteri saya Nur Airis Afrina. Buah hati keluarga :)



Bila melihat gambar ni teringat pada dialog Along saya "Macam nilah rupanya kalau anak aku lahir tahun 2010, 2011 dan 2012. Bayangkanlah."


hahaha


p/s : Ok, saya sedang membayangkan =p

No comments:

Post a Comment