30 April 2010

Sakit Kepala + Sakit Gigi

Salam

Lately ni rasa sakit kepala+sakit gusi sbb gigi bongsu nak bertambah ketinggian =(

Sakit kepala ni menycuk-nyucuk sangat. Lagi2 bila berkampung kat opis ni 9 jam sehari, lagi la rasa mcm nak demam je. Tu yang bila sampai je umah trus landing atas katil n pejam mata. Sampai da missed Adamaya 2 episod =(

Mula2 saya risau gak sbb xpenah dapat sakit kepala yang macam ni. 2 hari kepala rasa mcm ditekan2 je, sepanjang hari lak tu melainkan masa saya zzZZzzz. Tapi bila bangun tido, sakit tu datang balik.

Rupa2nya baru saya tau *Izan bagitau, diconfirmkan en.Abg & Piza* yang sakit gusi/gigi ni akan effect ke kepala. No wonder saya saya rasa sakit sangat kepala cuz sakit gusi saya pun boleh tahan mengancamnya.huhu

Tapi tu kisah 2 hari yang sudah. Alhamdulillah pagi tadi sakit tu da berkurangan dan sekarang ni beransur2 ilang =)

p/s : Bila sakit kpala yang teramat ni da masuk 2hari, da mcm2 andaian negatif melayang2 kat kepala. Mungkin ini dugaan kecil sebesar kuman yang baru DIA layangkan kpd saya sbg ujian kehidupan...

No comments:

Post a Comment