23 April 2010

My 1st Tag =)

Salam =)

Entri khas utk jwb tag Kak Lin=)

Excited bila Kak Lin tag pasal kasut2 ni sbb saya memang suka kumpul kasut. Tapi itu dulu la, masa zaman2 blaja dulu n masa keje kat JKM dulu. La ni, mang xde kumpul2 da. Beli, pakai, harung badai sampaila tapak kasut tu haus dan tunggu masa masuk tempat pembuangan. Xde lagi ada 5 6 pasang kasut satu2 masa. Sbb harus berjimat nak kumpul duit masuk meminang en.Abg. hehe

But bila da kawen ni, peruntukan buang2 duit tu da ada skit. Rasa mcm nak mula balik keje amal tu. Boleh x? =p

Kebetulan smalam bila Kak Lin tag saya sal kasut ni, saya baru je beli comfort shoes sbb yang ada skrg tunggu masa je nak bersara. Sampai terpaksa simpan dalam gerobok kasut dulu n pinjam *tapi da macam hak milik kekal* kasut Izan yang agak tinggi tu. Kalau short distance boleh tahan lagi tapi kalau utk long distance, merana kaki emak dik non oi. huhu

Ni dia si comel yang bakal menemani saya berjalan ke sana sini =)



Si comel n gebu ni saya beli smalam kat Jusco Wangsa Maju. Bila ada J Card Day, dapatla 10% diskaun. Act, saya prefer black color cuz senang in dengan semua kaler tapi kaler ni je yang ada.

Sekarang memang pilihan saya comfort shoes je. Sedap dipakai, comfortable utk berjalan jauh, ringan n flexible utk semua keadaan. Tu sbb tiap kali mencari kasut, saya akan focus kat Crocodile dulu sbb comfort shoes kat situ banyak choice n affordable =)

Tapi xla bermaksud saya trus tolak heels, wedges n da geng. Still ada utk Cik Kiah pi kenduri kawen =)

To Kak Lin, i da jwb tag u. So my turn lak utk tag org kan =)

Insan2 terpilih : Cik Sue, Pn Fiza n Cik Hani =)

p/s : Windunya kat brooch2 saya yang merajuk bawa diri tah ke mana tu.huhu...

3 comments:

  1. thanks ida..owhh g jusco wangsa maju tp knapa kite x jumper? akak frust sgt sbb kasut sembonia yg akak br beli tuu smlm kat jj ada sale 30% huhu..pas2 nk beli kasut comfort brand larrie xder saiz plak..nangis lg..huhu..sib baik smlm dpt 2 psg bj kurung siap beli kt carefour sejuk sket hati nie..

    ReplyDelete
  2. sy pi dalam kul 12 kak..kat sogo ada sales utk comfort shoes...banyak choice n affordable.da sambar 2pasang.hehe

    ReplyDelete