06 April 2010

Cik Sai Da Tunang

Salam.

Happy Besday dear!

Belog ini sudah setahun =)

Maybe sedikit terlambat sbb blog ni lahir 2 April yang lepas. Hanya teringat hari ni. Banyak benda yang saya fikirkan n banyak benda yang terpaksa/harus difikirkan sampai lupa TEMPAT BEBEL ni da genap setahun =)

Congrates to Cik Sai, kawan baik sy dr SMKTM dulu. Sebab Cik Sai sekarang da jadi tunangan orang Ahad lepas =)

Tunang Cik Sai pun bukannya orang luar, kawan sekelas di SMKTM dulu. Xsangka kuat jodoh mereka. Saya tumpang happy n doakan dorang cepat2 kawen =)

Bila saya tanya Shahrul (tunang Cik Sai) bila mau kawen, dia kata cukup duit jalan la. Sy doakan dorang cepat MENCUKUPKAN DUIT cuz xsabar nak tengok kwn saya yang sorang ni join club saya. Senang nak gosip2 n cite2 apa patut.hehe

Kat kenduri Cik Sai, saya jumpa beberapa org kwn SMKTM dulu. Cik Leha, Cik Zaza, Cik Has n En. Hafiz.. Rasa muda bila jumpa balik kawan2 sekolah ni...Tibe2 rasa rindukan zaman sekolah2 dulu walaupun dulu saya memang malas nak ke sekolah =)

So, ini gambar2 yang dapat saya upload coz separuh gambar lagi dalam kamera BIL saya. Xdapat nak upload cuz batery weak. Congrates dear =)

Cik Sai n Mummy dia..Mummy dia still kenal saya walaupun dah xjumpa lebih kurang 8 thn =)



Cik Leha, bestfrend saya dr Form 2 lagi.. Masih mencari2 =)



Tumpang gembira =)





Sekarang sudah jadi tunangan org..



p/s : Masa cepat berlalu.. 44 hari lagi en.Abg mau pulang. Hati saya jadi xtentu arah..Gembira+excited.. Harap2 semuanya berjalan lancar sehingga beliau pulang =)

No comments:

Post a Comment