26 April 2010

Hikayat Si Itam

Salam =)

Bila agaknya mau menggunakan kamu ya si Itam? Saya sukakan kamu. Suka sangat. Lagi2 bila en.Abg yang berikan kamu pada saya *saya masih xperasan kehadiran kamu di saat2 gementar+cuak+nerves extravaganza tuh sampaila ada insan yang lebih prihatin memaklumkan pada saya*. Masa tu, saya rasa xsabar sangat7 nak gunakan kamu ke hulu ke hilir. Bajet sungguh best bila suami terchinta main sorok2 berikan kamu pada saya =p



Tapi, tah kenapa bila saya sudah godek2 isi dalaman kamu, saya rasa kurang berminat dgn kamu. Isi kamu sungguh tidak menarik pandangan mata, bukan seperti si N82 yang memberikan cinta pandang pertama di mata saya.



Sebab itulah, saya peram kamu buat seketika. Sekarang, saya mau bebaskan kamu dari gerobok gelap tu. Tunggu sehingga en.Abg pulang ye, u'll b free si Itam =)

No comments:

Post a Comment