19 July 2009

Volleyball Owh Volleyball...

Berakhir sudah pertandingan bola tampar MAIWP...Tangan aku mengalami sindrom (perkataan ni kah yg patot aku gunakan?) sekatan darah yang keterlaluan di pergelangan darah hingga membentuk kesan lebam..Mak kata inilah namanya xde penyakit cari penyakit..Aku amat bersetuju 100% =P

Hari Sabtu trasa sgt panas..Perlawanan diadakan secara LIGA, maksudnya nak x nak ko kena tunggu gak sampai ke akhirnya menjadi penunggu yg setia menanti kekalahan..Tapi harap2 xle kalah kan...Muka bersorak x hingat tepi padang hingga tahap hampir ilang suara, xkan la nak balik bawak telur ayam...

Disebabkan kitorang (yg digelar DIGI girl) cukup korum utk memulakan game, maka kitorang lah yang merasmikan gelanggang..Terasa amat cuak...Berbekalkan pengalaman serve bola x sampai 3x secara serius, mampukan aku menggalas tanggungjawab yang diamanahkan???Mampukah aku menghalang keaiban berlaku terhadap diri aku???Mampukah aku menjawab soalan emak n ayah bila jejak je muka pintu???Terlupa lak mak ayah lik kampung T__T

Persoalan2 inilah yang berlegar2 dalam otak aku...hahaha...Gile menyampah...Macamkan nak lawan peringkat negara...Padahal xsedar yang ko tu main sbb bidang terjun je...Camnelah leh terfikir soalan2 merapu tu...Bangkit Nini!Bangkit!!!

Jadi cam biasa...B4 bersukan kite kena la stretching dulu kan..Ini adalah utk mengelakkan anda dr mengalami kekejangan melampau..Tapi ada gak yang terover stretching..Cam Kak Niza..Ibu beranak dua yang kelihatan seperti bujang sekiranya berada dalam keadaan duduk diam =P

Walaupun kitorang x teror dari segi skill main, tapi kitorang teramat teror dr segi men"psiko" orang...Tak percaya boleh cuba...Korang akan trasa cam nak bukak kasut ketika berjalan menuju keluar padang utk membelasah our cheerleader team esp. Kak Niza..Kalu korang x psiko dgn jeritan gila dia ni,nescaya korang bukan insan yang digelar normal =P

Ceh!Kalu diamati gambar aku di bawah ni, kelihatan aku teramat la pro dalam bidang ni...Hikayatnya, aksi di bawah terjadi di luar kesedaran aku di kala ke"excited"tan yang melampau..Niatku hanya satu, alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan..hahaha...Tapi aku sangat benci dengan kaki sluar aku yang sedikit hampeh...Napala bebudak ni tak tegur aku...Patut tegur la supaya aku kelihatan lawa dalam setiap aksi..Gile ah ko Nini =p

Di atas sbb2 tertentu sengaja tidak aku paparkan gambar pihak2 lawan...Bukan apa, xmo mengimbau nostalgia luka di hati...hahaha...Cuma saja selitkan gmbar team bebudak laki...Walaupun xmenang, tapi prestasi korang sangat membanggakan...hehehe..Bukan apa, dorang ni sgt supportive...Ko bantai la bola hala mana pun, dengan sportingnya dorang akan bagi ko smangat 2 do da best...Aku sgt terharu dgn sokongan yg diberikan.TQ so much guys =P

Kesudahannya, kitorang menduduki tempat ke-2...Berlatih dgn main dengan xcukup korum, xkan korang ingat leh lik bawak piala pusingan..Kirim salam la wei..Unless ko mang dilahirkan dgn memegang bola tampar ketika doctor sibuk mengangkat utk menepuk punggung ko...hehehe..

TAHNIAH DIGI GIRL...WE R DA BEST =P

No comments:

Post a Comment