05 July 2009

Kursus Kahwin

Hurray!!!Akhirnya aku n Mr. Kluang berjaya menamatkan kursus pra-perkahwinan kami dengan jayanya.. 2 hari kitorang attend kursus anjuran Shahir Management utk mengutip ilmu ke gerbang perkahwinan...Rasanya aku sudah bersedia sepenuhnya utk bergelar isteri kpd En. Nor Azam Jaafar...Seterusnya mempunyai anak2 cumel yang akan berlari mengejar kami ketika pulang dari kerja...Wah!Sungguh tinggi impian ku...hahaha...Tapi xsalah mengimpikan sesuatu yang baik kan.hehehe


Keseluruhannya aku berpuas hati dengan kursus tu...Penceramah ok, tempat pun selesa tapi tang makan tu kureng skit...Cam ala kadar sgt je...Padahal bayar tu...Xpela, yang penting ilmu yang dikutip sepanjang 2 hari kat sana...


Paling best part tanggungjawab suami terhadap isteri...Bukan dari segi batin tapi dari segi zahir...Apa yg perlu kaum Adam faham dengan peranan mrk sbg ketua keluarga...Sgt2 penting bab ni utk mengajar mrk erti tanggungjawab yang sebenar...Harap2 Mr. Kluang bukan saja mendengar tapi turut amik perhatian benda tu...


Muka tension sbb salah jalan...Dan aku sbg co-pilot langsung xmemberi sumbangan menambahkan ketensionan...hehehe...Sory ye wak =p


Nampak plak hanger kat blakang tuh..Sakit mata tengok..huhu..Potret kami sblm menimba ilmu...hahaha

Muka masa baru dapat selsema...Asik bersin je...Cian Mr. Kluang...Tapi apa pun trima kasih atas kesudian menjadi model walaupun kurang kesudian pada mulanya...hehehe...Nampak xsemangat tapi tetap suka =)


Mestilah aku..Peng"complete" orang di atas...Masih bertenaga walaupun dalam klas mengantuk tahap gaban =P


Apa2 pun aku harap ilmu yang sedikit sebanyak yang kami timba ni dapat membantu aku n Azam selepas hidup berdua nanti...InsyaAllah =)



No comments:

Post a Comment