08 July 2009

Tak Sihat

Aku tak sihat..Masa tengahari td da mula rasa skit tekak...Ingatkan bila da minum byk air ni makin ok la skit..Tapi makin truk lak..Skrg ni lak da rasa cam dapat selsema skit..Cam jangkit dr Mr. Kluang je..Yelah,ari tu masa dia beriye bersin aku ni gatal2 pi mengadap dia...Konon nak berkongsi rasa la..Skrg aku yang derita...Padan muka!!!hehehe

Cam xlarat je nak pi kursus sok...Alhamdulillah sok half day je..Petang tu ada sesi revision...Rasa xnk stay, nak trus lik umah je...Or mungkin ke Pudu, beli tiket ke Kluang...Ya,aku akan ke Kluang Sabtu depan...Nak jumpa mak andam utk setle apa yang patut memandangkan Azam da x banyak masa..Yang penting skali fitting baju...Tapi lik hari jela cuz xde banyak masa...Da lama xnaik bas ekspres ni,xsabar la plak...Dgn Mr. Kluang skali,lagilah best...Cam zaman2 study dulu...huhuhu...

Alhamdulillah siap gak assigemnt aku ni...Dr smalam aku duk wat tapi xde idea...Lastly, malam ni siap gak..Yela,sok nak binding xkan xsiap gi kan..Mau kena luku ngan group..hikhikhik...Xsabar nak menanti Jumaat..Abis je kursus aku nak wat kuak lentang atas katil..hehehe...

Cepatla masa berlalu =)

No comments:

Post a Comment