12 July 2009

Morib

Hari Sabtu aku teman Azam ke rumah exhousemate dia, Din kat Banting...Saja member ajak makan2..Kebetulan Azam lik Malaysia ni...Act, Din ni dulu satu ofis ngan Azam, tapi tlh bertukar tempat keje..Turut serta Tandi n wife (Aiza) dan Akbar...Si Tandi ni aku da lama kenal, since study kat UUM dulu cuz satu course..Da best part,semua (aku, Azam, Tandi, Aiza, Tini n Akbar) yang ada kat rumah Din tu ex-student UUM melainkan Din from UTM...Kire cam small reunion la =)

Menu utama Pulut cicah ngan pengat durian..Ataupun leh cicah ngan santan+gula..N caramel telur kot...Aku pun xpasti apa nama benda tu...Tapi yang pasti kesemua tetamu br 1st time nak cube makan pulut ngan durian tu...Jadi leh bayanglah kuantiti makanan yang dilicinkan hari tu...hehehe...Aku xleh kire cuz tengah sakit tekak..Jadi xleh makan benda yang manis2..Tapi apa pun trima kasih kat Din n Tini yang susah payah jemput kitorang makan...Esp. Tini yang 7months pregnant..We luv it =)

After pi rumah Din, Azam n gengnya sepakat nak pi Pantai Morib...Saja lepak2 amik angin tepi laut...Aku, Aiza n Tini ikut jela apa kata driver...Boikot kang kena tinggal...hehehe...1st time aku sampai Morib, jadi agak teruja skit la...Keadaan ok, agak bersih...Sesuai la kalu nak relax2..Tapi menurut kata Tandi, Morib b4 this lagi bersih...Skrg ada tercemar skit la environment dia...Aku agak suka spend masa ngan aktiviti yg sebegini..Dapat kenal kawan2 Azam n dapat kawan baru gak (Aiza n Tini)...Tq wak cuz sudi bawak sy =)

Lepak kat Morib lebih kurang sejam lebih...Afta minum2 n makan sket2, kitorang gerak bwk hala masing2...Aku n Azam cadang nak cari barang hantaran utk dia..Otw ke IOI Mall, kitorang singgah jap tengok rumah...Erm,mampu merenung dr jauh je la...Nak masuk tengok kunci xdapat lagi...Aku pun heran, napa lambat sgt dapat kunci..Aku da xsabar nak abiskan duit ke atas rumah ni...hahaha...


Hajat nak masuk rumah cuti ni xtercapai...Jadi wat renungan terakhir la =P

Slps dapat beli brg yang kami cari, akhirnya kami pulang dengan keletihan...Sangat gembira hari ni...Tq bebanyak kat Azam. SAYANG AWAK =)

No comments:

Post a Comment