06 June 2013

Shopping bersama thepoplook

Salam

Baru2 ni saya ada beli baju dari thepoplook. Selasa pagi pilih baju dan buat payment, Rabu pukul 11pagi barang dah sampai. Semuanya pakai click click je sekarang. 

saya suka thepoplook =)

Untuk shopping pertama bersama thepoplook ni saya pilih Jolene Maxi Dress warna Mint

Antara banyak2 yang saya berkenan, saya pilih yang ni sebab design yang breastfeeding friendly dengan functional button di bahagian depan 

Masa nak beli tu macam ragu2 jugak. Tengok model tu pakai macam cantik je. Yela, depa tu tinggi lampai, ramping pulak tu. Kalau nak dibandingkan dengan badan saya ni, saya boleh bersandarkan pada ketinggian yang ala kadar ni je. Kalau ramping tu, nan hado la =p


Malam tadi juga terus fitting. Proses mencuba harus dilakukan secepat mungkin nak2 beli online

Ok tak?

Sila abaikan keadaan sekeliling yang kurang kemas tu ye. Masih dalam proses penyusunan barang. Alasan cuma =p

Overall, saya puas hati. Lepas ni, berkawan baik lah saya dengan thepoplook ni. Menyusul lagi lepas ni ye thepoplook =)


Antara design lain yang mencuri tumpuan saya. Kita tunggu gaji bulan depan ye. hehe 






Oh ye, nak share gambar anak dara manis saya ni berbaju cheongsam. Buah tangan dari bs Airis yang baru balik dari bercuti ke Shanghai

Baju dah cantik tapi muka tuan punya badan bukan main masam lagi . My Shanghai girl . hehe

p/s : Bila en. Abg balik saya minta pendapat. Kita berhias kan untuk suami, jadi naklah en. Abg selesa memandang saya. en. Abg bagi green light. Balik ni boleh la saya buang tag dan memulakan proses membasuh. Boleh la pakai masa bercuti bersama keluarga hujung minggu ni =)

No comments:

Post a Comment