03 June 2013

i love u sweetheart =)

Salam

Akhirnya yang dinanti-nanti dah selamat tiba =)

Balik je dari cuti2 hari Selasa mak bagitahu barang dah sampai. Ada orang dah intai2 dulu cik C saya ni. Cantik  x Long? ^_^

Ini rupa cik C yang datangnya dari US. Cantik dan menawan =)

Bahagian dalam cik C yang didatangkan bersama dust bag. 

Saya beli Cik C ni dari sini sebab harganya yang lebih murah berbanding seller yang lain dan juga pelbagai pilihan yang ada. Service pun tip top. Kalau korang tercari2 handbag C ni dengan harga yang best, boleh la usha2 link yang saya bagi tu ye.


Dialog saya bersama en. Abg lepas saya dah show off  *kat suami boleh kan. hehe* cik C pada beliau.
"Esok abg balik lambat ke..."
"Aah. Abg nak keje kuat cari rezeki tahun depan nak belikan sayang handbag Coach lagi"

hahaha. 


Terima kasih ye bang kalau ada niat macam tu. Jadi, silalah kerja keras untuk mencapai matlamat tu tahun depan =p


p/s : Alhamdulillah rezeki dariNYA

No comments:

Post a Comment