11 June 2013

Saya Suka Pemanggang Ajaib

Salam

Akhirnya saya rasmikan juga si Pemanggang Ajaib ni ^_^

Menu pertama bersama si pemanggang ajaib. Menu kudapan tiga beranak malam tadi jam 10mlm =p

Bestlah pemanggang ajaib ni. Kurang minyak dan cepat masak jugak. Memang berbaloi la saya beriye2 kirim kat MIL minta ambilkan dari Batu Pahat. TQ mak dan juga Kak Ani sebab bagi saya harga baik punya! hehe

en. Abg pun nampaknya suka dengan pemanggang ajaib ni. Katanya lepas ni nak bakar ikan, mahu cicah dgn sambal kicap. Baru mengancam katanya lagi. Berangan tak pernahnya biasa2 kan ^_^

Ramadhan pun tak berapa lagi je ni. Harap2 pemanggang ajaib ni berjaya melakukan tugasan dengan cemerlang ketika Ramadhan nanti. Sama2 kita lihat prestasinya bersama saya ye =)


p/s : Ada juga yang guna pemanggang ni buat masak choc moist cake. Mahu cuba?

No comments:

Post a Comment