27 April 2012

Semangat Raya

Salam

Tahun ni semangat nak raya adalah sangat tinggi :)

Sebabnya... 

Tahun ni tak perlu ganti puasa. Yey! hehe. Alhamdulillah, saya dapat berpuasa penuh Ramadhan lepas. Syukur dengan izinNya, saya diberikan kekuatan sepanjang Ramadhan. Tiada situasi kelaparan tahap maksima. Barakah bulan mulia :)

Melalui bulan Ramadhan dan Syawal sepenuhnya bersama en. Abg. Tiada lagi kekangan LDM. Cuti panjang nampaknya raya kali ni ^_^

Semestinya sebab yang paling hebat yelah adanya si bam-bam pada Syawal kali ni. Serius, saya tak sabar untuk beraya bersama si bam-bam. InsyaAllah, pada masa tu Airis dah nak masuk 10 bulan. Macam manalah agaknya beraya dengan anak dara kenit tu ye. hehe

Tambah satu lagi... Tahun ni giliran beraya bersama keluarga saya di Perak. Yahooooo!!! =p


p/s : Dah boleh hantar baju ke tailor. Tahun ni nak buat lebih sikit la baju raya. 7 pasang boleh? Genap seminggu melaram. hahaha

2 comments:

  1. sonokkan biler kite xperlu nak ganti pose..akak pun merasa masa mengandungkan danish dulu..masa tu danish almost 5 months..

    akak lau bab raya mmg selalu teruja haha..fenin pikir tema warna yg sesuai..

    ReplyDelete
  2. seronok kak...rasa lega je..saya xfenin fikir tema thn ni sbb 1st time raya ngan Airis wajib pink. haha. kalau penin sgt, pilih 2 3 tema..lebih baju lagi bagus. hehe

    ReplyDelete