04 April 2012

Baby Neck Float

Salam

Saya tertarik dengan satu entry dari blog Dr. Harlina. Boleh baca di sini. Mungkin juga boleh saya praktikkan pada Airis? So that dia boleh swimming like her ayah, not like ummi yang berenang setempat je. haha 

Found this baby neck float. Jumpa satu website ni, tapi harganya agak mahal. Memang hampir2 nak beli la tapi bila buat survey rupanya saya boleh dapatkan dengan harga yang lebih reasonable.  


Ada pakej yang jual sekali dengan swimming pool tapi saya prefer beli neck float je. Harus saya gunakan swimming pool yang terbentang luas kat kawasan apartment tu. Biar feel Airis untuk belajar swimming tu lebih kuat. hehe 

Swimming pool dia lebih kurang begini. Comel je kan. Tapi tak besar la, dan ruang untuk swimming pun terhad je. Ataupun sapa yang ada bathtub tu, boleh la guna bathtub macam yang Dr. Harlina buat tu. 




p/s : Ummi pun nak belajar swimming la ^_^

No comments:

Post a Comment