13 May 2009

Sekadar Bercerita....

Fuh!!!penat tol aku melarikan diri yang semakin berat ni dari ujan yang lebat....ingatkan bila Anan da drop aku kat tepi tangga sempatla aku lari...basah jugakla aku..otomatik terasa senak disebabkan aku baru je melantak kfc sepinggan kat The Mall td...masa syok makan td langsung xperasan kat luar tengah ujan lebat...nasib sempat sampai opis on time..klu x mengadap CEO la kot ti...BPP gak dapat nama..hehehe...

Setelah bertungkus lumus bekerja tanpa menghiraukan keadaan sekeliling,akhirnya aku berjaya gak siapkan Penyata b4 lunch.lega gile rasa..tapi cam xbest je bila tengok kutipan sewa xbanyak...nampak gayanya pasni,makin kerapla aku memanaskan telinga meng'kal' orang2 yang suka berhutang ni...identiti aku sbg Kak Long (yang dipanggil Kak Niza) harus dirahsiakan sebagai Rahsia Sulit Kerajaan...hahaha....dorang ni pun satu, da menyewa xnak bayar lak..dah la dapat harga murah, tu pun bukan main liat nak bayar sewa..aku rasa klu menyewa dengan orang, mau tido beralaskan langit kot..baru tau cmne peritnya.dunia2...

Smalam bila aku sampai umah je Izan cakap ada satu surat utk aku...tengok sampul sah2 da tau kad kahwin...aku pun bukak la kad tu..ingatkan bos lama punya,rupanya tak..Che Ku Wahida...puas aku cuba ingat sapala empunya kad ni...orang ganu tapi pos dari Pahang...sape ye...ingatkan member UUM dulu...rupa2 exrumate matriks aku dulu si Wada...hampeh tol!cmnela aku xleh ingat nama minah ganu tu...cian dia...hehehe..

Slain Wada, aku ada 3 lagi majlis..31 Mei ni ofismate aku Alin kawen kat PJ...bos lama aku 7 jun kat Kajang n last skali Tandi, coursemate masa kat UUM dulu merangkap housemate Azam kat Qatar...dia jemput hadir ke majlis kahwin dia 13 Jun 09 ni kat Jelapang, Perak... kalau emak ayah xde hal,InsyaAllah aku pi..leh la tido semalam kat umah Perak...hope dapat pi la on behalf Azam..hadiah apa la aku nak bagi kat dorang ni...tong2 ok kot =)

Bila citer sal orang kahwin aku lak yang teruja lebih....apa kes...??? =p

No comments:

Post a Comment