26 May 2009

Kepulangan Ke Bumi Di Pijak....

Hoye!!!!Setelah 4 hari berlibur di Sabah, akhirnya aku n family pulang jua ke teratak indah kami di Pandan Jaya...Terasa penat sehingga memaksa aku bercuti hari ni (sebenarnya malas nak keje...huhu) bagi mengembalikan tenaga aku yang telah abis diserap bumi Sabah...Poyo tol..hahaha..

4 hari di sana memang btol2 menggumbirakan walaupun sedikit kepenatan kerana jarak setiap destinasi yang dikunjungi agak jauh...Tapi rasa adventurous pun ada...Setiap hari berjalan kaki ke Restoran Sempelang dan Pasar Filipina utk mengisi perut n menjana ekonomi negara (kire abiskan duit yang xseberapa la) merupakan saat2 genting percutian kami..

Yang pastinya, ini percutian family yang x akan aku lupakan sampai bila2...Buat Along yang pastinya akan baca blog aku ni harap bersabar ye...Masa depan perlukan pengorbanan...hehehe...Aku akan update citer selebihnya kemudian krn kekurangan sumber utk memeriahkan post ni...Sehingga itu astalavista dear =)

No comments:

Post a Comment