27 May 2009

Mengumpul Semangat

Kerinduan tol aku pada opis setelah 4 hari bercuti..Sekembalinya aku ke opis perkara pertama yang aku buat ialah melihat keadaan meja...Bersih!Seperti yang aku tinggalkan Khamis lepas =)

Ada satu memo atas meja aku...Memo utk meeting as AJK Kerja Sambutan Dan Protokol Seminar Konsep Dan Pengurusan Zakat..Tarikh 22 Mei 09 jam 3.30 ptg..So kirenya da lepas la meeting ni..Fuh!Lega tol...Xpayah la membazir masa menjadi pak pacak dalam meeting tu...hehehe..

"LAMA TAK NAMPAK NINI..PI MANA...CUTI KE..."

Wah!Aku sungguh terharu di saat2 ni...Nampaknya ketiadaan aku di opis disedari ramai..Jadi aku membuat satu kesimpulan iaitu aku ni glamor...hahaha..Bole x perasan macam tu???

Da lama bercuti aku perlukan masa utk mengumpul kembali kekuatan dan semangat kerja yang sedikit menurun...Apa2 pun perut mesti diisi dulu...Datang je Hanan Cute (panggilan yang diharap2kan olehnya...hahaha) ti, seiringan aku n dia akan mencari apa2 utk ditapau bagi mengisi perut...

Terasa lambat masa berlalu...perut kian berkeroncong =(

No comments:

Post a Comment