11 May 2009

Emak, Selamat Hari Ibu...

Aiyak!!!Aku, Izan n Ayoy wish Selamat Hari Ibu kat emak pada hari yang salah....huhuhu...act,kitorang tau hari ibu bulan 5 tapi xpasti bila..last2 emak yang bagitau kitorng bila ari ibu...tapi cian kitorang cuz wish salah ari memandangkan Hari Ibu jatuh pada 10 Mei n kitorang wish a day b4...kalau Along x cakap mampuih kitorang confident tahap cipan je...cian emak..salah kitorang x alert..huhuhu...

Kalau last year Izan watkan kek,tapi dis year xde apa yang special...cian mak lagi...huhu..aku n along ada rancang nak beli tudung utk emak...aku mang da plan nak beli Jumaat lepas,standby je...tapi disbbkan aku xbuat survey lagi ke atas tudung2 emak,maka terbantut la hajat aku tu...kang aku beli sama kaler dgn wrna apa yang emak ada, xbestla plak...at last,aku n da geng terperap je tido kat opis dalam kegelapan...jeng3.....xpe,InsyaAllah Jumaat ni aku nak pi cari tudung emak..sambil tu leh la aku usha skali utk baju raya....boleh x,posa pun xbis ganti ada hati nak cari baju raya...huduhnya perangai...hahaha...

Buhsannya aku hari ni..Pija n Anan xde..pija kursus 2mggu,anan lak mc...ilang geng aku pekena roti canai n roti bakar pagi2...kurang korum aku nak gegarkan Unit Sewa.huhuhu...lagi buhsan bila Azam agak sibuk n xdapat layan sgt ym ngan aku.uwaaaa...

Part yang xbest sok aku kena pi keje naik Star LRT cuz ayah ada hal nak ke Bangi...alahai,bercinta aku nak menapak ke lrt tu...sampai titiwangsa menapak lagi...memangla exercise, tapi rasa diri da cukup tua la nak berjalan jauh ni...huhuhu...tapi yang wat hepy skit bila sok bos xde...dia ada majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang..congrates En. Wahab!dapatla enjoy esok.hehehe...tapi bila kenangkan aku kena siapkan Penyata mud aku otomatik down =(

Da lama aku xnampak jeff,tibe2 hari ni aku rasa dia nampak susut skit...benjolan pada perutnya semakin berkurangan...sory jeff,terkutuk...hehehe...bukan apa,bila nampak jeff camtu makin berkobar2lah semangat aku nak menguruskan badan..n aku pun da cakap ngan along dalam sebulan ni mesti ada perubahan pada aku..ceh!yakin je...padahal cam nak semput xmakan malam..hahaha...xpe ida,xde benda yang mustahil...chaiyok2! =)

Semoga hari2 esok memberikan kegembiraan kepada kami sekeluarga dan juga bakal keluarga baru aku...Semoga hari2 esok menambah titik bahagia dalam hidup aku dan dia...Love u all =)

Before...

After...

Berdua Lebih Baik =)

No comments:

Post a Comment