28 February 2012

Hapy 4 Months Old Airis

Salam

Kebelakangan ni terasa jarang sekali saya mencoretkan sesuatu di sini. Nak kata tiada masa, tidak sama sekali. Bukanlah nak kata saya free memanjang, cuma adalah masa senggangnya untuk saya mencoret walau sedikit.

Cuma terdapat satu kekangan untuk saya berkongsi cerita buat masa ni.

Teknologi. Saya dikekang oleh teknologi.

Bukanlah canggih mana pun. Tapi diluar kebiasaan saya yang masih meneroka.

Ok, stop mengarut. Yang bebenarnya, saya ada masalah untuk memindahkan semua gambar dalam cik S ke dalam PC. Itu aje. Orang buta teknologi kan =p

Sehingga saya dapat tahu kaedahnya, sehingga itu jugalah banyak cerita harus diperam dahulu. Sampai kadang2 mood nak bercerita pun sudah hilang. huhu

Takpelah, buat masa ni saya kongsikan dulu gambar2 ini dahulu =)


5 Februari 2012 - Menghadiri majlis perkahwinan kawan en. Abg di tapah
















7 Februari 2012 - Hari berjalan2 Airis bersama ummi dan ayah di IOI Mall











Oh ye! Hari ni puteri kecil sudah pun berusia 4 bulan. Happy 4 months old sayang. Ummi love u sooooo much =)


p/s : Sekarang ni Airis banyak sangat keluarkan bunyi. Seolah-olah nak bagitau saya dan en. Abg apa yang dibuat setiap hari. Fav time Airis masa berada dalam kereta. Lagi riuh mulut dia memandang ke luar tingkap kereta. Alahai anakku ^_^

2 comments:

  1. Jap jew airis dah bam2..ida nampak mcm berisi jew masa pakai baju kurung ijau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah naik keje ni asik mengunyah je kak. mana tak bulat. hehe

      Delete