20 December 2011

Mimpi Jadi Kenyataan

Mimpi saya jadi kenyataan? =)


Saya mimpi beli rumah baru ... jadi kenyataan

Saya mimpi suami dapat promotion ... jadi kenyataan

Saya mimpi jalan2 di UK sekali lagi ... jadi kenyataan

Saya mimpi Airis dapat adik ... Ops! Yang ni sebolehnya buat sementara waktu ditangguh dulu dari menjadi nyata. Musim bermanja2 dengan Airis masih panjang *_*


Seronok kan mimpi menjadi nyata. Itulah yang saya rasa sampai dalam tido tersengih2. hehehe


Ecececececeh......


Takdelah. Tu semua tetap dalam mimpi. hehe. Cume satu je mimpi saya yang InsyaAllah akan menjadi kenyataan tahun depan ^_^


InsyaAllah, 2nd baby Along ni will be baby girl. Sama seperti mimpi saya. Yey!!!!


Setakat ini berdasarkan scan, itulah gendernya. Harap2 tak berubah sampai deliver nanti. Dah sepasang. Adalah Airis kawan main masak2 nanti bila pi umah Mak Long Anis =)


p/s : Yang mimpi2 lain tu mana tau rezeki saya akan datang kan. Sebagai insan, kita usaha je. Rezeki DIA di mana2 dan bila2 masa je. Sekiranya rezeki2 tu dilimpahkan kepada saya, harapnya saya tidak takbur dan megah mengejar status di pandangan manusia. Amin.

2 comments:

  1. Assalam....
    Sebulan yg lps awk mimipi indah tp 2,3 mlm lps akak mimpi ngeri tau... Akak mimpi terjumpa ba.. @ khinzir hutan.. Tp muka di unik sesgt dan sedikit pelik, muka mcm senduk n mulut dia mcm itik, ala ala dolphin pun ada.. Comella pulak.. dia hanya tumpang lalu (berselisih) aje n nasib baik dia tak gigit.. Apela maksud mimpi ni ekkk...???

    *Kalau dialam realiti mesti cina pun takut nk mkn sbb spesis yg amat mencurigakan.. Harap2 ini hanya mimpi aje... SubhanALLAH...

    ReplyDelete
  2. Yeke kak. spesis jenis apa tu??? mujur xbersentuhan dgn akak. seriaunyeeee.huhu

    ReplyDelete