11 December 2011

45 Hari

Salam

Alhamdulillah majlis cukur jambul Airis semalam berjalan lancar. Cuaca dari pagi hingga ke petang cantik je.



Puteri saya dah botak la ^_^


Musim berpantang juga sudah sampai ke penghujung. Tapi akak masih berkain batik. Perempuan melayu terakhir u. haha. Yang bebenor sebab sehelai seluar pun akak xbawak balik Kluang ni. huhu


Trima kasih banyak tak terhingga kepada keluarga mertua yang menguruskan perjalanan majlis dari awal sehingga penghujung. Dan juga keluarga saya yang turut berada sama memberi sokongan dan bantuan.


Kepada saudara mara, kumpulan marhaban dan tetamu lain yang datang merai juga diucap trima kasih di atas kesudian menghadiri majlis puteri sulung saya ni. Special thanks untuk sahabat tersayang yang datang dari jauh. Datang bukan sebarang datang, datang dengan tangan berisi. hehe. Tq aunt, cantik rantai tu =)


InsyaAllah bila diizinkan akan saya kongsikan serba sedikit perjalanan majlis semalam. Ketika Airis santai berbaring sebelah saya sambil tersenyum menemani, saya pasti mood menaip pasti datang. Saya akui, kehadiran Airis mengubah hampir keseluruhan rutin hidup saya =)


p/s: Menaip sambil Airis lena di pangkuan.


No comments:

Post a Comment