28 December 2011

Hai2 2012 Bye2 2011

Salam


3 hari lagi sebelum tahun 2011 menjadi kenangan. Pejam celik pejam celik, dah nak sampai ke penghujung tahun.


Alhamdulillah, tahun 2011 saya dihiasi dengan rezeki2 yang tak dijangka. Paling bermakna, apabila menerima berita kehamilan sebagai hadiah ulang tahun yang ke-27. 5 hari selepas ulang tahun, saya disahkan hamil. Rezeki dariNya, saya sama sekali tidak menduga. Dengan ketiadaan suami di sisi, kurniaan tak terhingga diberi :)


Bulan April meninggalkan kenangan manis bila saya dan en. Abg berpeluang berjalan melihat pemandangan di negara orang *en. Abg request utk abiskan post tentang2 cuti2 di sana*, Tak pernah saya jangka akan menjejakkan kaki ke sana, tapi alhamdulillah dipermurahkan rezeki utk berhoneymoon sekali lagi dengan kehadiran si kecil di dalam perut. Percutian yang tak akan saya lupa sampai bila2 :)


Raya kedua sebagai suami isteri. Kiranya dua setengah la sebab Airis dalam perut. hehe. Raya pertama dulu masih lagi dalam mood pengantin baru :)


Kata orang, anak pembawa rezeki. Seminggu sebelum kelahiran Airis, akhirnya en. Abg dapat transfer ke sini pada Oktober 2011. Alhamdulillah, inilah yang saya nanti2kan sejak diijabkabul dahulu. Akhirnya, doa kami dimakbulkan :)


Kelahiran buah hati Nur Airis Afrina sebagai penutup 2011 yang pastinya menjadi kenangan manis buat saya :)


Selamat tinggal 2011. Tahun yang penuh dengan 1001 kenangan, baik manis atau pahit. Yang manis akan tetap diingatan saya. Yang pahit akan saya jadikan pedoman untuk mematangkan diri.


Semoga 2012 akan menjadi lebih baik untuk saya dan insan2 tersayang.



p/s : Happy 2 months old Airis sayang. Makin bam bam anak ummi ^_^

2 comments:

  1. alhamdulillah..moment yg begitu indah sepanjang tahun 2011...

    ReplyDelete
  2. moga2 2012 memberi kebahagiaan buat kite :)

    ReplyDelete