21 March 2012

Makan2 @ Secret Recipe

Salam

Tertunai sudah hasrat en. Abg nak makan cake Secret Recipe. Rupanya ada lagi hajat yang tak tertunai selepas balik dari AD. Kalahkan keinginan ketika saya mengandungkan Airis dulu pulak =p

Takpela, boleh bawak Airis jalan2 sekali. Asik terperap kat rumah je, kesian si bam2 tu. Bagi chance la dia ambil angin luar, luaskan pemandangan. hehe


Ok, nak order apa ye... Eh! Kata nak makan cake je?


Si bam2 yang bukan main suka lagi dapat keluar jalan2



Buah hati ummi & ayah yang semakin aktif. Tapi sangat behave bila berada di public. Gud girl :)



Kiss me pliz honey :)



Santapan pada hari kejadian. Kek tu sangat sedap. Mujur en. Abg order air yang saya tak berkenan. Kalau tak gugat jugak hati ni. Setakat ni nafsu pada minuman berais masih lagi boleh dikawal. Harap2 sehingga Airis berusia 6 bulan saya masih mampu berpantang ais walaupun tidak sepenuhnya ^_^



Fish n Chip atas request saya. 2 3 hari sebelum tu memang dah bagitahu en. Abg nak makan fish n chip. Terfikir nak makan kat Santai Tasik Titiwangsa tapi kena waktu malam. Sebolehnya saya elak makan di luar pada waktu malam ketika Airis masih kecil. Pesan orang tua2 kan jangan dibawa bayi yang masih kecil keluar malam. Tapi kalau dah terdesak tu, takde masalah kot. Jadi Airis, tunggu Airis besar sikit dah boleh mamam ummi bawak ye :)



p/s : Lepas ni en. Abg mengidam apa lagi la agaknya. Best jugak, boleh wife dia yang semakin kuat makan ni tumpang sekaki =p

No comments:

Post a Comment