26 March 2012

Kembali Hamil

Salam

Airis akan mendapat adik. Saya kembali hamil ^_^

Terkejut? Saya pun terkejut. Sangat terkejut. Sebab tidak dirancang sama sekali. Tapi rezeki Allah, saya terima. Anakkan pembawa rezeki :)

Saya disahkan hamil 4 bulan. Sekali lagi terkejut. Bukan sedikit-sedikit tapi kali ni terkejut besar.

Sebab pantang saja sudah memakan masa 44 hari. Airis pulak baru nak masuk 5 bulan. Macam mana pulak si kecil dalam perut ni sudah menjangkau usia 4 bulan?

Doc salah kira ni...


Jangan tanya saya untuk kepastian. Saya sendiri tiada jawapan untuk soalan yang bakal diutarakan

Sebab mimpi saya hanya berakhir disitu. hehe. Mimpi rupanya... Lega =p

Jujurnya saya belum bersedia untuk kembali hamil buat masa ni. Terlalu awal saya rasa. Bukan mahu ditolak rezeki pemberianNYA, tapi DIA tahu apa yang tersirat di hati saya.

Saya ceritakan mimpi tersebut pada offismate saya. Baik Kak Lin, Kak Sha dan Kak Izan memberi respon yang sama. Kata mereka, bak kata orang tua-tua nak dapat rezeki :)

Rezeki apa tidaklah saya tahu. Sama2 la kita nantikan. Mana tahu rezeki si bam-bam. Alhamdulillah...


p/s : Sentiasa mendoakan yang terbaik untuk en. Abg

No comments:

Post a Comment