12 May 2010

Tag : Selongkar Apa Dalam Bag

Salam =)

Sekali lagi di"tag" oleh Kak Lin but kali ni rasa mencabar skit la. Sebab kena godek2 handbag n keluarkan isi keramat yang tunggang telanggang tu. hehe. Jom tengok apa yang ada dalam handbag saya =)

Sila abaikan background yang kurang cun tu =p



  1. Yang wajibnya mestilah purse. Purse Vincci yang da hampir lunyai. Tunggu en.Abg beli yang baru =p
  2. Si N82, pemberian ayah. Sgt penting utk call ayah bgtau nak merempit sama ke x.hehe
  3. Pass keje + kunci drawer. Kalau xde alamatnya payahla nak masuk opis. Keje pun xboleh jalan cuz drawer pun xleh nak bukak
  4. Perfume Beckham pemberian Along. Da guna 10 bulan but still x abis lagi cuz saya ni bukanla antu perfume
  5. Kipas nyonya yang saya guna ketika kepanasan menunggu LRT =)
  6. Lrt Card
  7. Ops! Terlupa lak itu SilkyGirl CompactPowder. Sangat perlu utk touch up jerawat2 manis yang sibuk menumpang bagai parasit
  8. Kad Panel Rawatan Kesihatan
  9. Car Key en.Abg. Saya xdrive but since kete tu diamanahkan pada saya sementara en.Abg berada di AD, keje saya panaskan enjin sekali sekala
  10. Lipstik + LipGloss. Jarang pakai pun, cuma pakai bila ada mud =)
  11. Acid Folix. Yang ini jangan tanya sbb apa =)
  12. Saya perlukan minyak cap kapak lagi2 bila naik kete ayah. Minyak tu ibarat perfume buat saya =)
  13. Pendrive
  14. Strepsil. Saya baru je baik dari sakit tekak
p/s: nampak banyak tapi xdela banyak mana pun cuz handbag saya still ringan. But dont no why Izan asik complain yang saya ni suka bwk benda2 merapu.hehe. Puan Fiza, sila jawab tag ni ya. I know u sangat2 like it.hehe

4 comments:

  1. hahahahahahaha, macam tahu2 je =P

    ReplyDelete
  2. thanks nanti ada tag lg akak bg lg yer..nak tanya gak..xkira acid folic tu utk apa ida?
    ada berita baik ker coz akan mkn acid folic tuu time pregnant dulu..

    ReplyDelete
  3. lum ada lagi kak..but penah jumpa doc n dia sarankan makan benda tu kalau plan nak pregant. preparation 4 pregnancy n da baby.

    ReplyDelete
  4. piza : tau sangat da ko tu.hehe

    ReplyDelete