16 May 2010

16 Mei 2010

Salam

Mode : Guilty

Terlupa wish besday en.Abg =(

Log in fb, tengok berderet da wish...Saya bukanlah yang terawal. Sadisnya =(

Sometimes manusia akan lupa..Xkire pada apa jua perkara...Tapi saya x expect ini yang saya lupa..Owh tidak2...Salahkan saya...huhu

en.Abg blum bangun lagi time ni. Di AD masih pukul 5am. Harap2 bila beliau bangun nanti n baca msj2 saya, beliau x akan marah...Really hope...huhu

Happy besday syg...

Tiada wish utk beliau di sini..Makin saya fikir apa mau diucapkan, makin saya kekeringan idea. Tapi saya pasti, dia tau saya maukan segala yang terbaik utk dirinya di saat usianya bertambah =)

p/s : Selamat Hari Guru. 16 Mei 2010 = Besday en.Abg = Teacher's day = 4 bulan married. Lagi 5 hari chinta hati saya mau pulang. Yahuuu!!! Harap2 beliau selamat sampai =)



1 comment:

  1. aik besday en abd awak sama tarikh ngan tarikh pernikahan akak..nanti kite leh sambut sama2 ye tak?

    ReplyDelete