31 May 2010

Cuti2 Malaysia - 1st Day

Salam =)

Yey!!!Bahan sudah cukup. Mari update citer pasal Jalan2 Naik Kete V.2 =)

This time saya n en.Abg pilih utk jalan2 *kire 2nd honeymoon la* kat Langkawi. Kitorang pilih utk naik kete since saya ngan en.Abg plan nak jalan2 makan angin berbumbungkan kereta area Utara. Dah sehala jalan tu, sempat la saya n en.Abg jalan2 jap kat Kedah n Perlis.

Kitorang start gerak dari Kinrara hari Selasa pagi. B4 sampai Langkawi, bermalam semalam kat Alor Setar, ilangkan penat. Dah chek in hotel n lepas rehat2, petang tu saya n en.Abg keluar makan2 angin sambil singgah UUM. Mengimbau nostalgia.hehe


Stesen bas Changlun. Tempat kitorang tunggu bas bila nak balik bandar/kampung halaman. Kat sini jugak la tempat cintan cintun saya n en.Abg berputik.haha




Pintu gerbang UUM. Macam x caya je sampai UUM lepas da tinggalkan tempat ni 4 thn lepas. UUM di hatiku selalu =)




Mainroad *Persiaran apa tah nama dia?*. Nampak x stesen bas tu? Tu la tempat budak2 kolej saya tunggu bas, termasuk la saya. Depan tu ada kedai nasik ayam yang sedap.huhuhu




Tempat ni paling saya ingat. Setiap hari Sabtu dari Sem 1- 4 pagi or petang kat tempat ni le saya duk menggoncang Angklung. Jalan kaki dari kolej, 10mint da sampai. Exercise sungguh, tu sebab leh maintain berat badan.hehe




Kolej saya dari sem 3-4, Bank Muamalat. Saya duk tingkat atas skali *bilik saya bertentangan* Rindunyeeee...




Ni lak kolej saya utk sem 1 & 2. Sem 3 saya dah dicampak keluar. haha *tapi saya n roommate rajin gak follow program kolej.huhuhu*




Tempat jumpa budak2 group kalau nak bincang n wat assigment




Blakang tu kire pekan kecik UUM la. Ada U-Mart, ko-op, kedai printing, kedai makan etc. Act, dekat ngan area tempat 1st dating saya dgn en.Abg. But xdapat nak update gambar cuz xleh nak transfer dari hp.huhu




Lepas abis round area Mall, singgah jap kolej en.Abg, Kolej MAS. Hujung skali, but paling dekat ngan tempat akedemik. Kalau jalan kaki hari2 boleh kurus la. Tapi en. Abg naik motor, tu sebab dia xberapa nak kurus.hahaha.*Boleh umpat skit sbb en.Abg xtau url blog saya. Privacy* =)




Fakulti saya n en. Abg. Mula2 masuk U, course kitorang under SPS (Sekolah Pembangunan Sosial). But masuk sem 3 da ubah struktur trus jadi FPAU (Fakulti Pengurusan Awam dan Undang-Undang). Now da jadi Kolej Undang-Undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa. Menjelang 10 tahun lagi tukar nama apa la gamaknya ye






Statue UUM depan Canselori














Depan dewan MAS *boleh x lupa nama penuh dia. rasanya Dewan Muadzam Shah kot?* =p






Masa convo dulu xdapat amik gambar elok2+molek2 kat cni sebab ramai sangat orang. So masa ni la waktunya. Sungguh rindu pada kehidupan student =(






Abis round2 U n gedik2 tangkap gambar trus balik Hotel. Selesai sudah hari pertama BerHoneyMoon =)

p/s : 4thn telah berlalu. Xsedar diri da semakin tua =)

1 comment: